mys med sol

det gick så himlarns bra igår i stallet, solen sken och stekte (nästan för mycket, men nu ska man ju faktiskt bara tacka och ta emot allt som solen vill och kan erbjuda), hästen var kalasbra och jag - ja, jag var också helt finemang faktiskt! har tagit mig en promenad till jobbet idag i morgonsolen och ska precis till att börja städa butiken. har en niotimmarsdag framför mig och det känns hårt.. i och för sig är det oftast de längsta dagarna som brukar gå bäst, då vet man att man ska vara här länge och "väntar" aldrig på att få sluta. i kväll blir det utgång på antingen o'learys eller på allstar, vi får se var vi styr stegen. säkert är i alla fall att jag äntligen ska få träffa acke igen, det var på tok för länge sen! sist jag och han festade tillsammans var förra hösten, så vi har mycket att ta igen!

Kommentarer
Postat av: joli

ses ikväll gumman, tagga! :) sett min snygga gårdagsoutfit? ;)

2009-08-05 @ 13:38:34
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0