ledig dag.

jag har bara varit idag. fick besök av jenny och anette där på förmiddagen, bjöd på björnbärspaj och även lite parisare-kebab. efter en sväng till systembolaget för diverse inköp inför morgondagen övergav anette oss och linn klev in i gänget. vi gick tillbaka till mig och såg på lite tv, surrade och hade det bra. min eftermiddag har ägnats till att se på värdelös tv, läsa underbar bok och fundera på vad jag ska äta till middag. har just ätit lite av det som bjöds på till middag igår och har en gnutta pommes i ugnen också.. jag tror jag kommer bli nöjd! strax efter åtta dyker syster upp med lite kläder. förhoppningsvis har hon med sig något som jag kan ha på mig i morgon, jag har klädångest big time redan nu! lisa stannar över natten och i morgon ska hon faktiskt jobba på rut med mig och elin, typ ett litet provjobb.. kul för henne! kul för mig! dagen har med andra ord varit helt fantastiskt skön och jag känner verkligen att det var något sånt här jag behövde för att kurera stressen lite.

annasara! kaffe snart! hör av dig då du är sugen på fika så ska jag nog kunna slänga ihop något rätt fort.. om du är sugen på middag ska nog det kunna kirras det med. nästa vecka?


Kommentarer
Postat av: lisaboman

Dans nu på onsdag den 26e? är du på? :)

2009-08-21 @ 23:24:54
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0