intervjuer

intervjuerna i morse gick bra, snabbt och smärtfritt fram. tiden går ruggit fort, man får dricka kaffe hela tiden och nicka och se glad ut. jag lär mig otroligt mycket av att vara med på intervjuer och förhoppningsvis har jag med mig något av det när det någon gång i framtiden blir dags för mig att gå på en egen intervju! det är så sjukt mycket lättare att ha en intervju med någon som är lugn. hur mycket man än försöker lugna nerverna så syns det klart och tydligt om man är minsta lilla nervös. det är skönt att sitta på den sidan av bordet då man är lugn, självsäker och trygg på sin sak. kommer ihåg min intervju här på rut som den var igår - jag satt och skakade med benen för att jag var så nervös men enligt elin hade jag inte alls sett så nervös ut som jag kände mig, och det är ju aldrig fel.. att lyckas utstråla lite glädje och lugn fastän man är så nervös att man inte vet vad man ska ta sig till.. som sagt, jag tror jag lär mig otroligt mycket av att sitta med och grilla nervösa tjejer. höhö.

Kommentarer
Postat av: Johanna

söker ni folk?

2009-08-31 @ 15:43:54
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0