i gamla banor

m-m-m.
yoghurt till lunch idag. jag kanske ska fortsätta med min äckliga trend jag hade för några månader sen.. inte härligt någonstans! jag hoppas att jag och emma ska kocka nån varm och god gryta i kväll för att känna oss lite höstiga och mysiga. jag har med mig min kära bok till jobbet idag och så fort jag tuggat i mig müslin ska jag sätta mig till ro på denna underbara kontorsstol och lyssna till skrivaren och proppskåpet som surrar så härligt att man nästan blir tokig. jag tror ändå att jag lyckas koppla bort de otroligt störande ljuden och slappna av till min bok. (ett annat otroligt störande ljud är även de som plöjer igenom rean på andra sidan väggen och man hör ett gnisslande ljud från galjarna som häftigt gnids emot stålet. det är kärlek.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0