energi

jag vet inte var jag får all energi ifrån.. idag hoppar jag omkring på jobbet. för några dagar sen ville jag inte annat än att bara ligga i min säng och sova.. jag har klippt mig idag förresten! inte så stor förändring men det känns otroligt mycket skönare. mitt hår vet verkligen hur man tjockar till sig och blir slitet och äckligt. tacka vet jag en frisör! supermegataggad på "sommaren med göran" när julia inledde dagen med att säga: "linn - vet du vad du måste göra? SE SOMMAREN MED GÖRAN! den bästa film jag sett på länge." hur bra kändes det inte då att jag redan bokat biljett och ska se den i kväll. mycket bra. mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Joffie

Man blir seriöst lite gladare av att läsa din blogg Linn! :) Tråkigt att jag inte riktigt hann säga hejdå till dig innan jag for :/ Är allt bra?

2009-08-14 @ 23:34:00
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0