en vanlig bakissöndag

här sitter jag i nästan inga kläder och äter makaroner med bacon direkt från matlådan. jag kom precis hem efter att ha sovit över hos emma i natt, sett shrek 2 och gått och hämtat min cykel på böleäng. den pajade ihop totalt igår och nu i mitt nyktra tillstånd såg jag att det var pakethållaren det var fel på.. den hade böjts så att den låg emot däcket.. inte bra. inte heller särskilt smart av mig att inte se det igår heller. är man mindre smart så är man. jag hade i alla fall en trevlig kväll igår i röbäck och på tc. mest nöjd är jag nog över lappen jag fick i en lek vi körde "den här personen är för bra för att vara sann". ännu bättre var det att jag fick den av en random kille på festen. jag hade nog tyvärr inte blivit lika glad om det var johanna som gav den till mig. glad, men kanske inte såhär glad. jag ska seriöst sätta upp den på kylskåpet för att få en liten självförtroende-boost varje gång jag ska äta någonting. det vore väl nått.

nu hade jag tänkt läsa en liten stund och sen ta mig en pn för att sedan åka till ersmark och umgås med min familj och bli bjuden på riktig mat.

Kommentarer
Postat av: joli

hahaha

"den här personen är för bra för att vara sann". ännu bättre var det att jag fick den av en random kille på festen. jag hade nog tyvärr inte blivit lika glad om det var johanna som gav den till mig

2009-08-23 @ 18:00:05
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

hahaha

"den här personen är för bra för att vara sann". ännu bättre var det att jag fick den av en random kille på festen. jag hade nog tyvärr inte blivit lika glad om det var johanna som gav den till mig

2009-08-23 @ 18:00:56
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: linda

och jag som trodde du skulle med på yogan?

2009-08-23 @ 20:19:31
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: erica

åå vilken lapp. det hade jag också vårdat ömt :D

2009-08-23 @ 21:41:04
URL: http://ericajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0