effektiva linn

i natt sov jag elva timmar. det är kärlek! har varit så himla duktig idag, jag är så stolt över mig själv. jag började storstäda lägenheten direkt när jag stigit upp och fortsatte med att tvätta fyra tvättar, stryka, diska bort typ två veckors disk (alla mina skedar var slut.. jag äger 21 st), handtvättade några plagg, dammsugade (ÄVEN GOLVLISTERNA) och avslutade med att våttorka golven. nu har jag precis ätit "lunch" och satt mig i soffan. har tre hela timmar på mig tills jag måste vara klar inför kvällen. jag vet dock fortfarande inte vad jag ska hitta på i afton.. frida elin och caisa har utflyttfest, dit har jag tänkt mig! jag vet inte hur länge jag kommer stanna.. är sugen på tc men även på en fest i baggböle. båda två har fördelar och båda två har nackdelar och inget av dem väger för eller emot. jag har helt enkelt gått och blivit joli2 och har beslutsångest big time. kommer nog inte veta hur jag ska göra förrän det är dags att åka. tror hur som helst på en kalaskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0