at sandgärdesgatan

äntligen i lägenheten efter en lång men bra dag. har kvicknat till så här lagom till läggdags.. kom just hem efter att ha varit hos min granne matilda och lämnat över mina blommor så de kanske överlever under min usa-resa. sjukt otippat att jag och matilda skulle bo grannar.. vi har bestämt att det blir dags för träff i morgon också, denna gång hemma hos mig och med fika. jag har nog några muffins i frysen som kan komma till användning. det är rätt härligt att ha någon man bara kan gå över till sådär tvärt ändå.

jag jobbar hela dagen i morgon och ska se till att förbereda lite inför packningen när jag kommer hem så man kan få lite struktur på det hela. nu har jag bara tryckt ner en massa kläder i väskan, utan någon som helst idé bakom. känns ju bra att veta att man har med sig mamma, hon brukar ha koll. om jag glömmer något betyder det alltså inte att jag kommer sitta i skiten, hon har säkert med sig allt som behövs och lite därtill!

startar nedräkningen:
TRE DAGAR KVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0