ytterligare en regning dag

det har hänt så mycket på senaste tiden, har verkligen inte haft tid en sekund o sitta vid datorn. igår jobbade jag verkligen hela dagen, gick till caféet efter rut-jobb och hjälpte lisa o städa lite för att sedan åka till mariehem och se på idol med linn. fnittrade mest och var supertrött. åkte hem redan kvart i elva för o sova, orkade verkligen inte mer.. logdansen i onsdags var riktigt bra, kunde varit litelite bättre men jag är glad! det var länge sen jag kände mig så glad efter en logdans. nu i helgen är de dags för linns inflyttningsfest, jag taggar jättemkt! nästa helg blir de dansmara i övik, känner mig inte lika taggad till det. visst, de kommer nog bli trevligt o bra, men "alla" som skulle dit har gett upp. kvar är jag linda och hennes kusin andre. evelina och chrille kommer ner på lördagen. men. ändå! vi brukar vara värsta gänget ju..och de blir vi inte i år. jag ska försöka tagga upp ändå. tänk - 16 h dans på 2 dagar. kan inte bli annat än bra (och skavsår och svett)

nu ska jag ut i rutbutiken igen, hej så länge

Kommentarer
Postat av: caci

åhh du får ge linn en kram från mig hade så gärna vart på fetsen! och en till dig själv också för den delen! hoppas allt är bra :D

see ya!

2008-09-05 @ 17:17:50
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0