western-linn

väldigt trevligt igår kväll. jag emma och linn begav oss till strömpilen där de hade kvällsöppet till 22. hittade ett par stövlar, en klänning och ett linne. nu får de vara nog med shopping för ett tag! jag ska nu iväg på lunchen o göra några ärenden, jobba till 16 och i kväll ska jag iväg till lisa boman (iväg och iväg.. hon bor 3 hus från mig) för hon fyller hela 19 år idag! grattis! efter att vi hade varit på strömpilen igår blev de födelsedagsfika hos veronica nilsson, riktigt nice! träffade sköna människor och åt gooooda kakor. hehe. syndade. igen.. drack 3 koppar kaffe också och blev high on life! riktig sockerchock lyckades jag med också, började svettas o ha mig. riktigt fresh!

(angående rubriken.. jag har idag på mig en jeans-skjorta i western stuk och mina nya bruna stövlar med snören.. yee-ha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0