RUT-LINN

jag är ny
med det menar jag.. jag har en helt ny stil.
vem hade trott för ett halvår sen att jag skulle kunna gå omkring i baggy-jeans för det första?
för det andra - vem skulle trott att jag hade kunnat få ett jobb på en klädbutik.. inte så många andra heller för den delen.. idag har jag hur som helst på mig två linnen, ett med djup rygg och ett brottarlinne i plommonfärg under. och MÖSSA- inomhus, hehe. men jag känner mig rätt gullig. inte cool någonstans, bara gullig. och de är kul. allt de här görs för att sälja ju. vem skulle annars köpa ett vitt linne med djup rygg nu, snart mitt i vintern? har hur som havre på mig ett väldigt oskönt (ursnyggt) armband också och NEJ- det här håller inte på o bli någon "dagens outfit" blogg. det är bara jag som måste uttrycka mig i skrift om hur konstigt jag klär mig nu för tiden.. inte konstigt - gulligt! jag är gullig nu för tiden..

i kväll ska jag börja stenhårt med GI igen.. inte roligt o ha gått upp alla kilon igen faktiskt. jag har ju varit duktig och kämpat? vad hände? på en månad gick jag upp allt igen, även fast jag inte ändrat min livsstil nästan någonting. är det nån som kan förklara, för jag förstår ingenting.

låten är underbar
- och ja, idiotjäveln har nog hittat sin plats på hyllan nu

Kommentarer
Postat av: joli

vi vill se dagens outfit, vi vill se dagens outfit!! kom igen linn, det skulle vara fett kul och intressant att se :D



"låten är underbar

- och ja, idiotjäveln har nog hittat sin plats på hyllan nu"

är det han jag tror eller nåt helt anant?

2008-09-22 @ 18:48:43
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0