natten då jag sov tretton timmar

godmorgon!
efter en hel del mutter här hemma var det äntligen dags för linn rydelius att gå och sova. jag bestämde mig redan då jag kom hem där vid 5 att jag inte skulle vara vaken så mycket längre än 9. så - där vid halv 10 gick jag o la mig, lyssnade på lite musik och somnade. vaknade dock redan halv 11 igen (inte riktigt vaken), tog med mig ett äpple och en kanna vatten in på mitt rum igen, åt äpplet och somnade sött igen. lisa kom in i morse någon gång - vet inte vad klockan var, jag vaknade till i alla fall. sen vaknade jag igen klockan 11.00. och hur sjukt är inte det? jag sov i TRETTON timmar. kan man säga att jag var trött? eller var jag bara less? eller hade min kropps muskler bara gett upp efter allt dansande jag utsatt dem för? hur som helst, jag låg där - helt död. nu har jag lyckats ta mig upp, ätit frukost och ja, inte så mycket mer. är faktiskt otroligt seg idag. jag ska se till o ta mig i kragen och borsta axo (suck) och hänga tvätt (suck). i kväll är det dags för ridning igen - hoppning. vi ser väl om jag är blåslagen i kväll.. brukar inte sluta så bra efter mina hopplektioner. i morgon ska jag och ch träffas för o bestämma när vi ska ta och besöka brudarna i norge. jag längtar!

GI: jag har gått upp 5 kilo. alltså. haha. vad händer? är det någon slags tröstätningsovana jag lagt på mig? inte bra!

i natt/igår kväll när jag skulle sova lyssnade jag på en riktigt gammal goding från evanescence, my immortal. ge mig fler gamla godingar o lyssna på.. typ som move along, skitbra - jag kan den utantill men jag är inte less på den. just för att den är en gammal goding!

nu ska jag rycka upp mig lite, i alla fall klä på mig (klockan är ju ett! linn slutar jobbet nu! herregud, vad har jag gjort av min dag? ingenting!)

här följer lite av den fina fina gamla låten
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone


These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase


When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through "all of these years"
But you still have all of me


Kommentarer
Postat av: susss

visst äre skönt att sova så länge:D jag sov 17 timmar här om dagen! det är gaaalet!

2008-09-15 @ 19:56:01
URL: http://sussve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0