måndag, bättre väder idag än på hela sommaren

idag ska jag ut! ja! det är jättefint väder ute och jag ska på promenad. det är såna här dagar man ska ta vara på! synd bara att jag råkade sova bort halva dagen. vaknade nyss och har bara borstat håret och gjort mig två mackor. hade tänkt vara duktig idag ju, men de är ju inte så lätt om man sover bort hela förmiddagen. sov typ 11 timmar i natt, hoppsan! nej, nu ska jag äta lite ägg, gå ut o gå och borsta min älskade lilla hund för att i kväll fara till stallet och svettas.

ps. jag har så sjukt ont i nacken där linda försökte ta bort mina knutar.. ajaj. alldeles öm. som om jag typ fallit och fått axeln ur led ungefär. nu vet jag inte riktigt hur den smärtan känns. men de skulle kunna vara såhär? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0