jag känner mig trött. men ändå positiv!

är inte det lite utav ett mirakel? jag är mig själv igen! äntligen!

min dator är så ultraseg så jag orkar inte skriva någonting, den hackar bara hela tiden. inte kul. jag är otroligt sugen på fest i helgen. woowowowo!!! nästan för sugen.. eller, kan man bli för sugen? nja, jag tror inte det.

hoppas hur som helst att norgeresan blir av och att jag får ledigt.. det är mitt största 'orosmoment' för tillfället.. på tal om ingenting så ska jag o emmsan käka lunch tillsammans i morgon, jag tror de blir första gången sen vi började jobba på stan båda två. vi hade såna planer om att vi skulle kunna luncha var och varannan dag.. vet inte riktigt hur de blev utav de planerna..

godkväll

Kommentarer
Postat av: emma_Nordanbäst_Snygg

Bajsa på bikboks tider helt enkelt.."tydligen" är jag uppskriven på jobb både i morgon och på freda..vilket måste ha blivit inskrivet i smyg, för jag har inte upptäckt det tidigare? damn! Lunch blire iaf, och mera planer inför helgen! :)

2008-09-24 @ 19:43:02
Postat av: erica

jag hoppas hoppas hoppas verkligen rut kan ge dig ledighet så vi får två härliga umejäntor hit :)

2008-09-24 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0