jag har syndat

förlåt -
men det blev tårta hos lisa och kajsa. inte lite heller.. det blev några skedar, ganska många faktiskt.. jag är inte så bra på o följa mina egna tillsägelser och råd. drack två koppar kaffe också. så de lär ju inte bli sömn på ett tag framöver, nej.. ska nog se till o ta vara på tiden och kanske packa en liten "partyväska" som kan användas i nordanbäck. de blir nog bra!

jag har bytt namn på dig på min mobil nu.. du finns nu under "i".. den som är snabbtänkt och smart kommer nog på under vilket namn du hamnat, jag tänker inte vara så låg o skriva det här. jag har bättre för mig. som o lyssna på den underbara låten som jag kommer ha lyssnat sönder i morgon om jag fortsätter i den här stilen!

godnattish!

Kommentarer
Postat av: lisa

helt rätt linnsan!

2008-09-17 @ 23:53:21
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: linda

bra linn !

2008-09-18 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0