jag beger mig av mot främmande stad

sov hos linn i natt. lite sex and the city och ägg. ja, så kan kvällen och morgonen beskrivas. vi passade också på och tvätta lite och åka och handla, oj så vuxet! träffade min mor på willys, hon stod före i kön. hur stora är oddsen liksom? sara stavert stod i kassan och jenny sandberg i kassan bakom.. hur stora är de oddsen då? vi hade ett liten umgängeskrets där på fyra kvadrat typ! nu ska jag till och packa min lilla väska, plocka upp maten som mamma handlat (mycket..) och fixa till mig lite. som mamma beskrev det tidigare idag "man håller inte på o känna igen dig när du är osminkad längre". är det ett tecken på att jag är ful utan smink eller att jag sminkar mig för mycket, nästan till oigenkänlighet. (vilket konstigt ord.) hur som helst. mycket snyggare och fräschare i smink. linn sa även "du ser bakis ut". inte heller ett gott tecken. haha. är borta till söndag eftermiddag, då ska jag fixa lite saker till min moders födelesedag och på kvällen ska jag äntligen få vara med min älskade emma! jag tror på den här helgen!

"men linn, ta bort. min rumpa ser ju enorm ut."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0