god morgon

eller är det en god morgon?
dagen får helt enkelt utvisa om du är sämst eller helt okej.
har just ätit ägg. jag känner mig lite småless på ägg måste jag erkänna. GI = ägg. ja nog kan man variera sig lite, men ägg är sjukt lätt o fixa till såhär på morgonen. går lika fort som o göra en macka. inte lika gott men, man måste göra sina val här i livet! idag gjorde jag GI-valet.

idag ska jag jobba 12-18.15 och sen vet jag faktiskt inte vad som händer.. konstig känsla. jag kanske bara är hemma en kväll för ovanlighetens skull? skulle också kännas konstigt.. någon som också är ledig i kväll och vill umgås?

nu ska jag fixa till min "nya" frisyr och ta mig ut med min hund en sväng.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0