...

jag har fortfarande inte tagit mig härifrån. hittade en länk som ledde till en annan och vips hade jag sett på olika filmer i typ en timma extra.. tur att man är ledig i morgon! hittade en film från en logdans där man såg mig svänga runt i en bugg med jonas - syntes inte så tydligt så jag orkar inte länka. däremot - här ser ni mig typ trycka upp ansiktet i kameran helt plötsligt. chockrosa linne har jag på mig också.. haha. inte ett av mina bättre dansminnen heller, mannen/killen/gubben var inte jättebra på o dansa. men om man orkar, inte har ngt att göra, kan man alltid titta på den här filmen. och där i kring 6.30 dyker en riktig fräsching upp! programledaren är för övrigt väldigt dryg. tänkte bara inflika det också!

NU ska jag sova, godnatt

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1233437

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja det var den gången du och jag matchade varandra med chockrosa och svart ser jag ;)

2008-09-08 @ 16:18:55
Postat av: joli

najs dude! såg filmen och jag tycker inte programledaren är dryg,..mer snygg ;)

2008-09-08 @ 17:27:47
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0