emma och linn vaknar upp efter en utekväll

hela det här samtalet tog typ en minut

tystnad
linn: fy fan vad ont i ryggen jag har
tystnad
emma: du kanske legat still..
linn: va?
emma: ja, du kanske har legat helt stilla i natt
linn: tystnad   ja..
tystnad
emma: det verkar blåsa mycket ute
tystnad
linn: mm.. bara det inte regnar och har sig
emma: mm..

vi börjar fnittra hysteriskt för att vi är så jävla sega och körda. och sen kan vi inte sluta. vi fnissar och har oss hela morgonen, allt är kul. ja, man kan helt enkelt säga att vi har kul tillsammans, alltid! gårdagskvällen var en succe, precis som jag trodde. väldigt mycket alkohol som rann igenom men kul var det! spelade lite poker, dansade på en soffa, posade lite på toan och träffade mycketmycket trevligt folk! en kanonkväll! nu ska jag till o sova lite tror jag, jag o emmsan gick o la oss halv 5 i morse och de var uppstigning halv 10. så jag känner mig lite sliten, faktiskt.. är alldeles darrig nu och seg i hjärnan. i kväll hoppas jag att jag har kvicknat till - jag och emma ska på bio och se patrik 1,5. den känns lovande! om jag orkar ska jag ta mig till hippo och kolla på hopptävlingar också.. jag är nog för optimistisk - jag kommer aldrig hinna!



I WANNA KISS YA



att vi är goa? så himla gulliga. alltid på toaletten också.. hehe

Kommentarer
Postat av: emmSsaan :)

taaack så underbart mycket för gårdagskvällen!! :D Det blir aldrig tråkigt när man är med dej! Nu hoppas vi starkt på bion ikväll, vi hörs! :*

2008-09-28 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0