duktiga lilla du

den här dagen har varit skön. vaknade efter 11½ timmas sömn, väldigt utvilad. gick ut och gick med stavar och gjorde en riktig GI-brak frukost. bakade en GI-kaka och tvättade.. gick ut med hunden och städade undan på mitt rum. jag har varit så himla duktig idag. har även lyckats med en tripp till stallet, kom just hem. ingen av våra datorer har varit hemma idag så jag har helt enkelt sysselsatt mig med andra saker än datorsittande! nu blir de o snabbkika lite bloggar, sen ska lisa tydligen göra någon skoluppgift, så då är de bara för mig o flytta på mig!

för övrigt så är jag gladare nu och tycker att agnes nya låt är helt okej!!

godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0