dagen torsdag

ledig idag - riktigt skönt! däremot blev jag 752 kr fattigare då jag handlade loss på stan idag. måste nästan säga att jag tyckte det var rätt kul o shoppa någon annanstans än på rut. fyndade hur som havre en rutig kjol, tre par trosor, iläggssulor (ack så nödvändigt), pluppar till mitt walkman-headset (de rackarna lyckas alltid lossna), en bh (som jag nog måste byta till en annan, fulare men bättre passform.) jag kommer helt enkelt aldrig äga en push-up bh som sitter bra i mitt liv.. ja, de var nog allt. eller, vi åt ju också - såklart! riktigt mysig dag. drack världens godaste latte också. underbart!

nu ska jag äta middag, åka med linn och emma till strömpilen (KÖPA SKOR!!) och sen på inflyttnings-fika hos veronica nilsson. ska även se om jag hittar en födelsedagspresent till lisa boman.. det här innebär att jag måste föra över pengar, mitt saldo är just nu 97 kr, det räcker inte så långt..

hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0