blääk

jag är så mätt. eller snarare svullen. ser ut som om jag är gravid. nej. det är jag inte. bara svullen!

kom just hem från linn. såg på fyra avsnitt sex and the city och hängde bara. åt lite också. kanske är därför jag känner mig extra svullen. innan det hade jag tillbringat lite tid i stallet, svettigt värre då jag fick rida en häst som kräver rätt mycket. ja, så de var väl bara o ta i! jag taggar redan nästa helg. utgång på lördag och jag har bestämt mig o dra ihop värsta partygänget. någon som är sugen? (jag har några fribiljetter, först till kvarn, hehe) några är typ fyra stycken, så här gäller de o vara snabb!

någon som röstar för dagens outfit? inte jag i alla fall. johanna lät väldigt sugen. jag lovar dig att om jag har på mig något väldigt konstigt eller känner mig otroligt cool någon dag så ska jag lägga upp en bild. annars får de nog vara!

nu ska jag läsa några tidningar som min syster hade köpt (själv slösar jag aldrig pengar på tidningar, blir mest tuggummi eller mat för mina pengar) och försöka sova. med tanke på att jag vaknade rätt sent i morse så lär de nog ta en timma eller två innan mina ögon stängs för dagen.

gladare nu. mycket gladare. typ mig själv igen! det krävdes några mil för att jag skulle bli linn igen. nu känns de bättre än på väldigt länge! wooo

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade varit nice med fest!=) Vart ska du ut på lördag?

2008-09-23 @ 12:18:01
URL: http://ens.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade varit nice med fest!=) Vart ska du ut på lördag?

2008-09-23 @ 12:18:15
URL: http://ens.blogg.se/
Postat av: Frida

jag tror att vi också ska ut på lördag :) vi ska på olles, vars ska du? :)

2008-09-23 @ 18:07:22
URL: http://frya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0