nästan första advent

lönehelg och snart advent. mycket folk i farten idag på stan! gick tidigare iväg en sväng på stan och köpte en julgran som vi ska ha utanför butiken med rosa härliga julkulor på. jag gillar tänket på det här stället!! siiter nu och äter min vanliga lunch - tonfisk med smak (pröva! det är sjukt mycket godare än de låter) och en avokado, kaffe och ett litet bröd. perfekt lunch! skjutsade mor och far till bussen i morse, de ska till tallinn i tre dagar. det här innebär att det bara är jag, lisa och hunden hemma. underbart faktiskt! dock inte lika underbart att stiga upp halv 6 för att skjutsa två stressade förvirrade föräldrar.. minns knappt bilfärden hem. somnade sött igen när jag fick lägga mig i sängen.

snart dags att köpa julklappar också.. vad ska man inhandla? jag brukar inte tänka så mycket, ser en sak och köper den. i år har jag lite problem faktiskt. jag har inte "stött på" några saker än. det här blir problem känner jag på mig. vad ska jag ge till emma? johanna? acke? PAPPA?!?! lisa och mamma är som enkla att köpa presenter åt, jag ger dem något som jag själv vill ha för att kunna använda det, hehe. det gäller att tänka smart mina damer och herrar!!

nu ska jag till o plocka undan efter mig, det ser hemskt ut här på skrivbordet där jag sitter. i kväll verkar de bli utgång (är jag taggad? vet knappt själv) med emma - då brukar det faktiskt bli lyckat!

längtar efter dig! du kommer hem snart!!!! :)

Kommentarer
Postat av: joli

åh vad bra att du är hemma och välbehållen! jag började fundera där ett tag på om du hade blivit bortrövad av någon arab på en kamel eller dromedar!



vad önskar du dig i julklapp?? assvårt att köpa till dig ju..

2008-11-29 @ 13:51:12
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: joli

åh vad bra att du är hemma och välbehållen! jag började fundera där ett tag på om du hade blivit bortrövad av någon arab på en kamel eller dromedar!



vad önskar du dig i julklapp?? assvårt att köpa till dig ju..

2008-11-29 @ 13:51:18
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: lisa

jag tror jag också ska köra på den stilen till dig. köpa nåt jag gillar! ;)

2008-11-29 @ 18:34:30
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

jag tror jag också ska köra på den stilen till dig. köpa nåt jag gillar! ;)

2008-11-29 @ 18:34:42
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0