jag trodde du fanns här för mig också

håller på med så mycket så min dator ger snart upp. den ger ifrån sig ett väldigt ansträngt ljud. det är någon gubbe som har tagit bort msn från vår dator, tydligen var det skitkasst att ha det så han tog bort det.. jaha? jag laddar bara hem det igen. måste ju kunna byta bilder med caci fgs! ; ) håller även på att lägga upp lite bilder på facebook, detta gör att det blir ÄNNU värre för min dator.. man är inte snäll. efter det här ska jag till o packa upp väskan och se på greys anatomy. funderar även på att baka litegrann, fick lite mersmak efter att jag och acke bakat och haft oss igår. åt blåbärskokoskakan till frukost idag. den var god! i morgon jobbar jag sköna passet 12-16, ska försöka ta mig förbi östra (jag vet att jag är sämst som aldrig tar tag i saker utan bara säger att jag ska det..) och även polisen (ska hämta ut mitt underbart fina pass där jag ser ut som en ledsen terrorist.. man fick inte ha öppen mun utan var tvungen att ha den stängd. alla som känner mig vet att jag inte ser fager ut med stängd mun. tur helt enkelt att man inte använder passet så ofta!) på kvällen ska jag umgås med anne. det blir nog en bra dag i morgon!

tack och hej
jag väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0