bönkorvbulgurgryta på rut

det låter inte så gott men snacka om det! mamma jag och lisa lyckades med middagen igår kan jag lova. jag som bara ätit kall mat i en vecka uppskattar varm mat väldigt mycket! ja..

lite mer folk på rut idag, synd bara att vi inte har fått in några varor på tre dagar. det finns inget annat att göra förutom att hjälpa kunderna, visst, det är ju trevligt, men inte när det bara finns en enda kund i butiken. då gör man hellre något annat än att terrorisera den med hjälp. så kära kunder, om ni läser det här och är ensamma i en butik någon gång där säljaren ser ut att inte ha något att göra - be om hjälp. det blir så mycket roligare att jobba då, tro mig! tack på förhand!

har spanat in en klänning på andra sidan gatan som jag ska ta mig en extra titt på idag på lunchen hade jag tänkt mig.. för den som letar nyårsklänning kan jag tipsa om en svart tub-topsklänning med en stor rosett på som vi har för 599:-. sitter perfekt, man blir garanterat nyårs snyggaste (satt inte perfekt på mig, det är därför jag inte har köpt den..)

tack och hej för idag!
(utnyttjar jobbets dator eftersom min dator inte har internet.. det gäller att ta vara på tillgångarna.)

Kommentarer
Postat av: britta

nu har jag ingen aning om hur denna klänning må vara, men TACK för jeansen du hjälpte mig till förra onsdan..huur sköna som helst! :) Proffssäljarn ;) ..ett par lagomt midjehöga, mörkblå(ev. lite mörkgrått i)strechiga,sköna jeans med sidosöm i kontrastfärg är mitt nästa kap på rut..sägeru till näre kommer? ;P ill be back!! :D

2008-11-10 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0