äntligen!!

sitter i mitt rum och surfar runt nu.. snacka om lyxigt - snabbt och bra! nu kommer jag säkert att missbruka min dator ännu mer än vad jag gjort tidigare! lite oskönt, vet inte riktigt hur man ska sitta med benen och så, kommer säkert att bli varmt också av datorn i knäet, man kanske ska se till att införskaffa sig en sån där kudde med bord som man kan ha datorn på. vore nog något! nu kan livet gå tillbaka till normalt igen, låg just och läste en bok och tidigare idag tog jag mig ett bad - bara för att jag inte hade något att göra. hej och hå datorlivet igen!

gårdagskvällen var trevlig. väldigt fyllig - men trevlig. åkte faktiskt hem rätt tidigt, varken acke eller jag var i särskilt bra form och behövde en toalett och en säng. vi dog i min säng där strax efter ett. vaknade till några gånger under natten, annars sov jag faktiskt bra! idag har jag mått bättre än vad jag förtjänat, tog 2 resorb igår och det var nog tur.. har mått lite illa och haft ont i huvudet men nu (ja, nu - typ kl fem) börjar det kännas bättre igen.det är helt sjukt vad alkoholen kan göra mot stackars lilla kroppen.. det blev hur som helst förfest hos joffa. jag olivia acke och marcus drog sedan vidare till olles där vi kom in genom någon bakdörr och kom in gratis. där stod helt plötsligt emil i garderoben så jag lyckades förhandla till mig ett bra avtal gällande min jacka. drack som vanligt lite för mycket, det är synd att man aldrig ska lära sig. som pappa sa i morse "hoppas det blir bättre när du fyller tjugo" jag tittade på acke och skrattade. "det blir nog bara värre och värre ju äldre man blir". nu blir det nyktert några dagar, sen åker jag och emma till egypten PÅ ONSDAG KVÄLL. helt sjukt, tre dagar kvar. flyget går på torsdag morgon och vi kommer hem på fredag morgon, en vecka och en dag senare. förhoppningsvis får vi en toppensemester med sol, bad, kameler, snorkling och lite pyramider. lite kulturella ska vi väl ändå lyckas vara?

nej, nu ska jag till och surfa vidare på mitt kanoninternet. jag och lisa kommer bli värsta nördarna nu, varsin dator i varsitt rum. jajemen. tack för idag!

(snart kommer ni hem.. !!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0