sundsvall

hela helgen har verkligen varit perfekt! allt har flytit på och jag har verkligen ingenting att klaga på. jag och emma har helt enkelt haft en toppenhelg. lyckos de som bor i sundsvall, det finns verkligen hur bra shopping som helst! uteställena är inte heller att klaga på. jag är supernöjd med helgen. campingen var perfekt! vi bodde med husvagnen längst bort precis nere vid vattnet. första morgonen åt vi frukost på stranden och det var hur varmt som helst. emma bestämde sig för att bada men hon insåg rätt snabbt att det var svinkallt. jag orkar inte berätta allt men summa sumarum har det varit en tia av tio möjliga!

pengarna har bara runnit mellan fingrarna men jag måste säga att det har varit värt det! 3000 kr fattigare men 1000 erfarenheter rikare. vi klarade det! föräldrarna är stolta och jag känner mig nöjd med att vi har lyckats slutföra vårt uppdrag. det blir mer camping i sommar med partyhusvagnen! wie!

bilder kommer alldeles strax! ska ut och diska lite i husvagnen och sedan är jag tillbaka! tjoho

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, du är söt!

2008-05-26 @ 12:56:20
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0