ständigt på vakt

sitter just nu barnvakt åt thea och måste springa lite då och då o kika vad hon hittar på. just nu står hon och slår på spegelväggen i hallen. fyfy. efter en liten kamp har jag nu stationerat henne i tv rummet, får väl se hur länge hon stannar där. hon är hur som helst väldigt snäll och hittar inte på många dumsaker. ska snart gå ut på promenad med henne och hunden och förhoppningsvis somnar hon då. kändes lite tungt att kliva upp i morse halv 7. jag är inte riktigt van vid det nu för tiden.

idag har jag äckligt ont i vänster bakdel och i nackmusklerna. förstå hur mycket kroppen måste spänna sig när man faller av? inte konstigt att jag känner mig lite mör idag.

det blir skola idag vid 1 och sen ska jag faktiskt handla, mamma är i sthlm. mina kvällsplaner är att åka till anette och hälsa på henne och den nya kissekatten!

image51


             

Kommentarer
Postat av: Helena

Du lär nog vara öm ett taf framöver ja :P
Va då iaf jag efter mando diao konserten på norrlandsoperan!

2008-05-20 @ 09:07:12
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0