onsdag morgon

tidig morgon idag jämfört med alla andra dagar. jag vet inte om jag ska vidare till skolan idag efter arbetsintervjun, det är ju trots allt bara pa redovisningar. det skulle i och för sig vara rätt kul att lyssna på några men, nja jag vet inte. förkylningen känns faktiskt bättre, men inte bra! hur som helst så känns det jäääättekul med arb intervjun idag, wie :) jag håller på att ladda upp här hemma. linn hämtar mig snart så sen bär det av till stan. ÅH vad jag ska vara bra idag!

annars blir det nog att sätta mig på ngt café och läsa. tänkte låna tredje boken av stieg larsson, de andra två är äckligt bra! det känns mysigt! :)

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0