inte igen!

förkylningen har slagit sig till ro igen. ont i halsen och äckligt mycket konstigt i strupen. blä.
jag hoppas på en liten förändring under dagen.
annars ska jag nog ta mig till stadium idag. såg i tidningen att det var en hel del rea där som var helt okej! ska kika. måste hur som helst tanka så! :)

annars har jag TVÅ nya jobb till sommaren! känns toppen! jag kommer jobba på samma konfaläger som förra året och lönen är ju inte helt fel måste jag säga. plus att man får vara ute mycket och kanske även ta sig en ridtur i skogen då och då. känns bra, dock kunde sällskapet varit lite bättre. med betoning på lite.
det andra jobbet är på willys. allt verkar klart till 99%. chefen har dock inte hört av sig personligen till mig utan det är andra personer så som linn och sara som pratar åt henne. men det verkar lovande i alla fall! hoppas på att man får förlängt till hösten om jag sköter mig bra! skulle vara hur bra som helst att ha ett fast jobb till hösten med fast inkomst. då kanske man kan flytta hemifrån snart också? satt just och kikade lite på lägenheter. hittade en fin i holmsund, billig också. men då var det ju det att den var i holmsund, inte så lockande. jag har i alla fall ställt mig i "kö" för lägenheter i stan.

"- hur firar man midsommar i andra länder? typ polen?"
" -de har väl en midsommarpolen..?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0