hurry up day

mycket att göra idag!
ögat känns sämre, inte bra. ser typ suddigt med hela vänstra ögat nu. typ prickar överallt som far och flyger. hoppas på en förbättring under dagen. sen har jag typ snytit mig varannan minut i en timma tillbaka. näsan börjar bli aldeles slapp nu typ. kul att hålla i en bugglektion och sen provjobba med snoret hängandes? nja..

ja där har ni min dagsplanering. i kväll ska jag fixa här hemma, pappa har sin 50års fest i morgon och då måste ju allt vara hur välstädat som helst. ska skura badkaret nu. uih. aja, synes och höres!!

Kommentarer
Postat av: joli

haha jag och mina bröder slåss inte allt för ofta vi heller!
usch alltså, stackars dig och ditt öga! låter inte trevligt :(
hoppas det gått bra för dig på rutan idag :)?

2008-05-09 @ 16:47:14
URL: http://frokenlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0