gråmulen skitdag

den här veckan har varit allt annat än normal ->
orkar inte berätta allt men jag antar de flesta som läser här har nog lite koll i alla fall

vaknade i morse av att telefonen ringde och de var från rut. de ville att jag skulle jobba lite i maj och juni också, så jag kunde stänga i sommar redan då endast jag och en extrapersonal kommer att jobba. jag kommer alltså vara ANSVARIG redan om typ dryga månaden. är inte det sinnes? galet kul! :)

nu blir de att dra iväg till skolan i überful outfit, jag bryr mig verkligen inte känner jag. sen ska jag sätta mig på caféet och plugga lite. det behövs! för jag är sämst..

tjo så länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till jobbet på rut!Grattis också för att du får vara ansvarig! :D spejsat hörru!

2008-05-16 @ 12:56:02
URL: http://fridasehlin.devote.se
Postat av: caci

jag ska provjobba på tisdag! lite nervis men det känns mest kul :D bara att fråga hur det går, om man kan hjälpa o så va? ;P

2008-05-16 @ 18:39:13
URL: http://socaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0