fotsvett

usch. mina skor ger fotsvett. utan tvekan!

det flimrar framför ögat och jag blir galen. hittar de ingenting som är "fel" (givetvis är det ngt som är fel, men vad är ju frågan) så börjar jag bli orolig.. varför har jag tappat synen och varför flimrar det i vitt just  nu? jag blir typ hypnotiserad?

intervjun idag gick verkligen toppenbra, jag hoppas att jag får jobbet. de var jättepositiva och så men jag anar att det är något lurt och att de kör med samma stil inför alla. jag hoppas inte på det. vi får se, de skulle höra av sig till veckan ! :)

annars har dagen bara rullat på och jag har lyssnat på en massa pa redovisningar. jag förstår känslan att det äntligen är över. fy fan vad skönt, ungefär som att ta studenten fast ändå inte.. wie! jag har min nästa vecka och det känns BRA. nu ska jag se till att göra bort alla andra uppgifter också, men jag kommer säkert att vänta tills sista sekund som vanligt. men det är så jag är, helt enkelt..

i kväll blir det brännboll med emma och gänget. åh, sommartecken! sen blir det förhoppningsvis en sen kväll hemma hos emma med dirty dancing, filmen alltså, inget annat!

hejhejhej

Kommentarer
Postat av: Helena

Sökte du som extra anställd eller till den fasta tjänsten? Jag går typ inte i skolan längre så jag sökte båda!

Jo det kändes riktigt bra! Vi pratade på och var glada och skämtade. Dom tyckte att jag var rolig och öppen! Hoppas på den fasta anställnngen mest! Så jag kan flytta hemifrån nångågn!

2008-05-07 @ 18:24:32
URL: http://gibbler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0