förkyld

jag har verkligen blivit förkyld nu. på riktigt. känns otroligt tungt att jobba idag! ont i nacken och axlarna till på köpet. man måste tjäna pengar helt enkelt och det är den enda anledningen till att jag åker dit idag.

jag hade hellre varit ute i det fina vädret idag faktiskt. hur skönt som helst, tshirt väder. tänk att åka ned på stan och ligga på en filt i ngn park och bara prata och kanske fika lite, lyssna på musik och sola. det hade varit min drömdag. i stället för att sura ska jag nu försöka mig på att sy en kjol av en gammal gardin som jag hittade här hemma. vi får väl se resultatet senare. tyget kunde dock varit lite snyggare men - jag gillar ändå att sy så. jag får se det som träning. :) jag tror de kommer bli fler kjolar sydda efter idag, kjol är lite av mitt favvoplagg för tillfället, hundra gånger bättre än tighta jeans, blä! nej, kjol med hög midja och ngn snygg tröja upptill. skare va så skare!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0