ett fett öga och ett miniöga

jag har varit på sjukan idag och kollat ögat igen. det fanns inget konstigt där. antingen sitter det i huvet eller någon annan stans. jag hoppas någon annan stans. man vill ju inte ha problem med skallen?

en rolig nyhet:
DAGENS nyhet. jag ska provjobba i morgon, fatta. heelt sjukt! jag blir glad att jag "tagit mig så långt". jag trodde inte ens att de skulle höra av sig från första början. men ååh så kuligt :)

annars har jag precis suttit och skrivit planeringen till min idrottsuppgift. jag har insett IDAG att det går rätt fort att göra bort saker, bara man gör dem. som min engelska uppgift till exempel som jag har haft i rest i ett år. om jag bara hade gjort den någon gång så skulle den vara bortgjord. och det skulle kanske ta max 2 h. men är man en latfis så är man.

image40 
IDAG

image41 
I MÅNDAGS



är det inte bättre med ett mini öga och ett fett öga än bara ett enda öga? det är frågan. fina bilder hur som helst!

Kommentarer
Postat av: caci

är det på riktigt? shit :O

det har varit hemligt. jag har inte sagt det till nån av mina vänner :) men hon sa att dom intervjuat folk ig¨r och idag och så ska dom ringa i början av näsat vecka.

2008-05-08 @ 16:49:21
URL: http://socaci.blogg.se
Postat av: La-Bella

Hmmm...läskigt! Hoppas det blir bättre...

2008-05-08 @ 17:06:06
URL: http://labellos.blogg.se
Postat av: Helena

Kul för dig, men jag måste erkänna att jag blir lite bitter när du redan fått jobb på willys och har cafet också :P

Jag har inte hört av dom nått än..

2008-05-08 @ 17:57:57
URL: http://gibbler.blogg.se
Postat av: Helena

jag har som sagt inte hört av dom nått än. Men till mig så sa dom att dom skulle ringa i början av nästa vecka, så jag hoppas med tpy hela mitt liv! Vill inte vara arbetslös längre!

2008-05-08 @ 19:19:05
URL: http://gibbler.blogg.se
Postat av: joli

lilla linn då! du ser värsta ynklig ut,..fast jag blev typ glad när jag såg sjal-sjörövar-bilden från i måndags!
haha så kul jag alltid har med dig..ja slagsmål alltså, det är lockande..fast du är väl inte så van vid lika hårda tag när du har en syster och inte bröder som jag ;) lovee to you

2008-05-08 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0