en varm majdag

jag spenderade 80% av den här dagen inomhus och det värsta var att det inte ens var mycket att göra på caféet och att vi hade klarat oss på två pers - jag hade alltså kunnat vara hemma. men men. nu är de som det är! förkylningen är inte bättre, snarare sämre. har sjukt mkt lock för öronen? varför liksom? snuvan och halsen är som en sak. men öronen? nja..

i kväll ska jag ta och plugga dressyrprogram med linn och förhoppningsvis se lite film o sånt som hör till!

åh vad jag är sugen på att ha en fest med tema. typ utklädningstjohej. supertaggad. jag har verkligen aldrig varit på en sådan fest (med undantag för 1 då jag var typ den enda som var utklädd). kan ingen styra upp? jag förlitar mig på att alla andra ska styra och att jag blir bjuden. snoffsig inställning men det är verkligen sanningen, var skulle jag styra upp en fest? kan jag styra upp en fest? nja. jag tvivlar på det. jag tror helt enkelt att "alla andra" fixar det där bättre!

tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0