EN KONSTIG DAG

dåliga nyheter och TOPPENNYHETER

ridningen gick bra, jag är rädd men efter idag kommer jag inte få dispans. anna kläckte ur sig ngt som "du skulle kunna passa i hoppgruppen", så nu får jag inte utsatt häst utan får välja som alla andra. detta säger säkert ingenting för den som inte är insatt men nu har jag i alla fall nämt det.

SEN

JAG HAR FÅTT JOBBET PÅ RUT (! ! ! !)
MENINGAR SOM
"VI VILL INTE HA NÅGON ANNAN ÄN DIG LINN"
VÄRMDE RÄTT BRA
JOBB FRÅN OCH MED JULI OCH FRAMÅT - 75% TILL HÖSTEN
JAG ÄR GLADGLADGLAD

kul att det både kom bra och halvkassa nyheter idag.
det blir alltså inget willys för min del, ringde och "sa upp mig" idag fastän jag inte ens börjat. men men, jag tror rut blir hundra gånger bättre :)
håller er uppdaterade på det senaste!

i kväll blir de nog brännboll med emma och nordmalingsgänget (om vädret håller sig det vill säga) för att sedan fixa låtar till sundsvallstrippen! :)

sen har jag även lyckats bjuda på 2 saker på tradera.se, en body shop grej (som visade sig tillhöra helena) & en jättefin blommig tröja. får se hur det går med mina första bud någonsin!

Kommentarer
Postat av: Frida Sjöberg

Men GUD VAD KUL att du fick jobbet! :D

2008-05-15 @ 16:22:04
Postat av: suss

GRATTISS!!!=)

2008-05-15 @ 20:10:11
URL: http://sussve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0