det ser mörkt ut

jag är så himla snuvig. jag kommer att klaga enda tills det blir bra igen. hur förkyld som helst verkligen! jag hoppas att det blir bättre tills i morgon då jag ska kämpa för en första placering i dressyren. blir ett lätt program som jag ridit förut. hoppas att joli tittar förbi :)

det är verkligen kolsvart ute just nu. ingen gatulampa i närheten av mitt hus fungerar och det är verkligen spooky ute. tur att linn hängde med på en liten promenad med axo, jag hade aldrig vågat gå själv..

sen kan jag bara säga att syster slutade som 9a i sm i dubbelbugg. en stor applåd får de av mig! de har verkligen blivit jätteduktiga på sistone. hoppas jag kan lägga upp en film eller liknande här så att ni får se!

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0