då har man fixat igen

har ändrat lite på bloggen igen. tog typ 5 minuter, jag tror jag börjar bli haj på det här nu!
såg just på cold case och jag började faktiskt grina lite. typiskt mig!

CYKLADE (!!) till stan idag. helt sjukt. det roliga var att jag tyckte att det var rätt skönt. men det var ju i och för sig riktigt varmt ute och jag lyssnade på bra musik. hoppas att jag lyckas hålla i det här till sommaren och börja cykla till jobbet. jag om någon skulle behöva lite vardagsmotion!

annars har de väl inte hänt så mycket annat. mamma och pappa ska gå ut på promenad med hunden NU. vet inte vad som har tagit till dem men. skönt att 'slippa' dem för några minuter. jag tror de blir en tidig kväll och jag är förhoppningsvis utvilad och glad i morgon då jag ska städa huset och kanske även skrapa det lite. vi ska nämligen måla om det i sommar. om jag känner min far rätt så pratar han bara om det, och de händer inte så mkt mer än så. mycket snack och lite verkstad med andra ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0