bibliotekscaféet

jaha, då var man här igen. har just skrivit min ledarskapsuppgift, gick typ på 10 minuter. när jag väl börjar med saker så går det otroligt fort. det är bara just det att jag måste ta tag i saker någon gång och inte bara vänta på att göra dem..
så nu är jag klar med det i alla fall. nu blir de bara att göra naturkunskapen och sedan uppgiften OM bugg. men det lär väl gå rätt bra det med. sitter på caféet nu och har gratis internetuppkoppling, ett tips med andra ord, sätt er på bibliotekscaféet om ni har dator med er, då blir de billigt och bra!

nu ska jag nog dra mig en sväng ut på stan. vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det brukar inte vara några problem. känner mig rätt ansträngd i ögat faktiskt, ska nog vila mig från dataskärmen ett tag!

Kommentarer
Postat av: caci

soft det där med internet på cafet föresten ;p

jaa! det vore jättekul :D
men gick du som fram till folk mycket?
man vill ju inte verka för på

2008-05-16 @ 18:45:16
URL: http://socaci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0