2 avokado senare

är så äckligt mätt. ja då menar jag alltså äckligt mätt. så mätt så de sitter i halsen liksom. inte mätt i magen. nej de blev för mycket laxgegga och avokado för min del i kväll. men det var gott så länge de varade! är väldigt sugen på sötslisk nu.. mm. det hade varit gott med typ vad som helst med socker i.

pappa lyssnar på lasse stefans nu på tv, hur högt som helst. han tycker tydligen att de där är minnen o så, sånt han hade på band när han var ung. tänk när "sån där" musik var "modern". haha. så roligt..

nu är jag så less på flimmret! ta bort det! jag vill veta mitt fel och få medicin. idag var en tung dag, helt sjukt trött i kroppen jag varit. jag kommer fortsätta gnälla här. prepare!


 äkta suparglädje. linn hade kul igår. jag och veronica firade nog minst lika mycket (projektet klart!) även fast vi inte uttryckte samma alkoholglädje. man säger ju att delad glädje är dubbel glädje, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0