vädret blir bara sämre och sämre

men man ska inte klaga! det regnar ju inte i alla fall..

den här dagen har varit seg. när jag väl tog tag i livet idag så gick allt av bara farten. städade badrummet och duschade. sen solade jag och somnade i en timma. det var inte helt fel måste jag säga.. har nu fixat färdigt pappas 50års kort och ätit en mycket god middag. linn smsade nyss och undrade om jag var på filmkväll. och ja! det är jag. så himla trevligt. jag har bestämt att vi ska se på andra sidan häcken. har bara hört massa bra om den filmen men har aldrig sett den. jag tror på succe. upp till bevis! i morgon är de brännbollsturnering med skolan och vi har temat "bad". jag hoppas att alla kör lika hårt som jag på utklädnaden, annars kommer morgondagen inte bli så rolig. jag ska ha på mig baddräkt, badring, små fula simglasögon och en badmössa som är äcklig och ser ut som en "jordgubbe". inte så likt en jordgubbe dock men, jag är inte bitter. funderar på leopardtights också, men jag vet inte om jag kommer bli alldeles för snygg och göra så att folk faller när de ser mig. de vill man ju inte. därför tror jag att jag ska begränsa mig lite. jag hoppas på bra väder i alla fall så man kan ha det mysigt i solen när man inte spelar..

snart studenten!! helt ofattbart!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har svårt att tro att någon var snyggare än dig! :)

2008-06-09 @ 14:14:01
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

jag har svårt att tro att någon var snyggare än dig! :)

2008-06-09 @ 14:14:41
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0