tisdag

mina fötter gör ont och jag har lyckats skaffa mig en till blåsa.. att stå upp en hel dag i dåliga skor känns, tro mig! ska typ köpa ballerinacrocs o jobba i.. fast "får" man de på klädaffär? vet inte det jag, inte så snyggt direkt. annars har jag handlat lite mer kläder idag och ett puder plus en kalender. behöver hålla lite koll på när jag jobbar och när jag inte jobbar annars kommer jag bli galen. åt lunch på bibblan idag och det var kul o se lisa o kattis jobba och inse att jag inte behövde göra ett skit.. jag diskade i och för sig min egen tallrik men, sånt kan man väl ställa upp med?

tråkigt att aldrig blogga med bilder, orkar inte leta reda på ngn fin bild heller, så de här får bli slutet av ett tråkigt inlägg.. hoppas på mer inspiration i morgon!

på fredag UTGÅNG (hur ska det sluta? har fortfarande inte kommit över studenten...) med elin och järngänget, blir nog lika trevligt som vanligt! :) godnatt

Kommentarer
Postat av: Helena

Får du personlar rabatt eller? :P

2008-06-25 @ 16:29:57
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0