midsommar

vi är inne i hästskitlukten
min ledarpolare magdalena visar sin frustration över att vi måste vara inne nu när det äntligen spricker upp och solen skiner för fulla muggar. jag har inte mått så bra idag, har haft feber och bestämde mig för att stanna här på forslunda trots att jag är ledig. konfirmanderna har varit lediga från 12 och kommer tillbaka kl 20. men vi har fyra tappra kvar som vi gör allt för att de ska ha de så bra som möjligt. vi ska snart till exempel dra igång en film och sätta oss och äta tillsammans framför tv :n. det tror jag blir mysigt. hade egentligen tänkt dra mig ut till holmsund men jag orkar verkligen inte det just nu. det hade varit väldigt trevligt men orken finns inte i mig..
blir kvällsfodring igen kl 1830, annars är de bara slappis som gäller! har för övrigt läst nästan hela stieg larsson boken nu, och de känns sorgligt fast samtidigt spännande. vad ska jag nu läsa liksom? har plöjt 700 sidor på dryga veckan nu och de kommer kännas konstigt utan en bok. ser att de ligger en 100 höjdare bok framför mig som tydligen ska vara rätt kul. jag tror de får bli den. lägret är snart över, endast helgen kvar och sen börjar allvaret igen på rut. i think that it's gonna be nice. hoppas verkligen på de där jobbet! :)

nu ska jag sluta svamla och börja surfa runt på lite trevliga sidor, man får ju passa på när man får låna en dator!
glad midsommar

Kommentarer
Postat av: joli

jag saknar dig!

2008-06-21 @ 01:19:20
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0