heldag med mamma

sov mig igenom förmiddagen, mådde verkligen inte bra i morse. trött, så himla trött! trodde att jag var sjuk eller något men efter en alve och 3 timmars sömn var jag fit for fight igen! gjorde mig i ordning och åkte ner på stan med mamsen, fikade på cafe göteborg och satt ute i solen och glassade.. gick på stan en sväng och jag hittade ytterligare ett par skor som jag nog ska köpa i morgon. kan inte låta bli.. hämtade upp finemma och åkte men mamsen och henne till droskan och åt även middag ute i solen. verkligen skönt, och gott för den delen. för är det något man blir efter man har varit och ätit tacos på droskan så är det mätt. otroligt mätt.
nu ska jag o emmsan se på lite dirty dancing! lätt den bästa filmen som gjorts, utan tvekan. får rysningar av introt som spelas i bakgrunden just nu.

lägger in lite bilder sen när jag orkar, endast för dig, tappra läsare. ni är några få tappra som orkar er igenom varje meningslöst inlägg på denna blogg. jag ser upp till er!

trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: britta

..och jag till dig som lyckas ha ett liv som faktiskt gör sig alldeles utmärkt i blogversion! hur mår ögat?

2008-06-30 @ 22:12:59
Postat av: joli

inte alls meningslösa inlägg ju linn!! vi ses snart :D

2008-07-01 @ 08:03:21
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0