gårdagen

kom till skolan (i och för sig en timma försent..) och insåg att alla hade redan gått från naturkunskapen. jag vandrade vidare i mina nya leopardtights för att hitta någon vän. hittade två sötingar i form av johanna och michelle i biblioteket och vi gick till matsalen för att avnjuta sallad sås och falafel.. GI på skolan är inte det bästa. sedan följde en timma slapphäng i matsalen och i bibblan vid en dator för att senare pallra oss vidare till idrotten. där väntade en solig sol och en opeppad klass. josse och rebekka höll i sin ledarskapsuppgift och sen fick vi spela brännboll och ha lite betygssnack med lärar'n. slutade en timma tidigare än beräknat och åkte ut med linn till strömpilen för att inte göra någonting vettigt.
sedan ridning - avfallning i hoppningen. har nu ett fint litet skrapsår på armen och är öm i nacken. känns som att det här hände nyss? jo! två veckor sen sist. hoppas inte att det här blir en tradition. i övrigt gick faktiskt hoppningen bra, ska inte gå in på detaljer som inte intresserar någon. red även sudden och han var knäpp i skallen. nog om det!

kom hem, åt jävligt god "efterrätt" och nu har jag väntat och dragit mig länge nog för att tillslut duscha bort allt grus från kroppen (som man får när man dyker ner med huvudet före i en ridbana). det blir nog skönt!

idag blir de väl lika slapp skola som igår och sen ska jag hänga med linn till tatueraren. hon ska (äntligen) bli en i hänget, wohoo. får se om jag blir taggad på att göra en ny ; )

syrran ska även på bal i kväll, på rex. kajsa ska sminka henne och hon har en skitsnygg klänning. tror ja ska ta några bilder så ni får se på skönheten själv! ha det gödarns!

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej :P Hade dock vart fett värt om du fått behålla odm ;)

2008-06-03 @ 15:51:38
URL: http://gibbler.blogg.se/
Postat av: Helena

Okej :P Hade dock vart fett värt om du fått behålla odm ;)

2008-06-03 @ 15:51:42
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0