det är varmt (?)

jag tror det blir en dag ute idag med en god bok. bara jag hittar någonting här hemma o läsa så är jag supernöjd!

annars var kvällen igår ändå trevlig. det hände en hel del saker som skulle kunnat vara ogjorda. då hade kvällen varit mycket bättre! nummer 1 tycker att det är jätteroligt att ta nummer 2s pass. nummer 1 åker där ifrån med passet och nummer 2 stannar kvar på förfesten med mig och elin lyckligt ovetandes om att hans pass just åkt till stan. när vi; elin jag och nummer 2 ska åka buss in till stan så hittar vi inte passet, letar överallt för ingen av oss visste ju om incidenten med nummer 1. vi missar bussen med sisådär 10 minuters marginal och försöker att hitta någon som kan ställa upp som chaffis.. till slut får vi veta att nummer 1 har snott passet och en snäll nummer 3 tar hand om det och väntar på oss utanför droskan för att vi ska komma in. malin lagedal var snäll och fixade in oss till stan (tacka gudarna för de!). när vi väl fått passet har vi två öl kvar och vi bestämmer oss för att dricka upp dem på kajen.. där blir vi sittandes till typ 00.15 och när vi ska in på droskan kostar de ändå etthundra kronor för att ta sig in. svindyrt! mycket trevligt folk som var ute och även om inte fyllan var på topp och humöret var lite sisådär med tanke på kvällens tidigare incident så hade jag det bra! åkte hem med fröken öjbrandt och åt mackor hemma hos elin med henne och nummer 2. mycket nice! cyklade hem där vid 03.45 och det var EN grad utomhus. det kändes. hade bara skinnjacka och lång t-shirt. inte så jättevarmt direkt..

idag ska jag vara med jenny, äntligen! jag har saknat henne!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår! Men den otrevliga incidenten förstörde halva kvällen. Mysigt att käka rostat hos mig iallafall =) Svar på det du skrev i min blogg: Jag har haft det riktigt bra där ute och imorgon åker jag tillbaka.

2008-06-28 @ 14:09:33
URL: http://ens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0