värmen

var kom värmen från? eller har den funnits hela tiden när jag varit sjuk? jag evt inte, har knappt varit utanför ytterdörren på de senaste 3 dagarna. i morgon däremot blir de andra bullar, då är det faktiskt dags för jobb igen och fest på kvällen. ingen alkohol för min del eftersom jag äter pencilin, annars hade jag nog tagit med ett glas eller två. hade hoppats idag att jag ändå skulle vara så pass pigg så att jag orkade vara ute i solen, men de har inte blivit mkt av de heller.. har mest varit inne och städat lite, ätit och sovit. men de fungerar ju det med!

inte en bild från idag, däremot från tidigare i veckan..
världens bästa kusin. vi har varit barnvakt 3 gånger på 5 dagar, inte mig emot faktiskt. hur fin som helst!

god sommarkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0