sveket

jag har svikit bloggen lite den senaste tiden.. jag har bara haft för mycket annat för mig och när jag väl suttit vid datorn har det varit för sisådär 5 ynka minuter. jag har verkligen haft det jättebra, var med underbara johanna i fredags och vi hade picnic (konstigt ord..) i min trädgård. himla mysigt faktiskt. solen övergav oss efter en stund och vi var tvungna att gå in. tacos utomhus med en god vän är att rekomendera!
jobbade på lördagen och åkte på konfirmationsfirande hos evelina och linda (linda var konfirmanden för övrigt) på rödäng. MYCKET trevligt sällskap och MYCKET god mat/fika. smörgåstårta och tårtbuffé. inte så GI direkt. men gott! cheescakeen var underbar, mer behöver inte sägas.. åkte direkt till personalfest på rut. jo, förfesten var inne på rut. vi hade de faktiskt rätt trevligt och gick vidare för lite sällskapsdrickande på invito. de "äldre" fick gå vidare till rex där "de yngre", dvs jag & carro, inte kom in. så vi satt kvar där, kanske en halvtimma eller så, för att senare dra vidare till en slapparfest på grisbacka. också bra! en bra lördag helt enkelt.
söndagen spenderades hos "mormor" för att börja städa ur hennes hus lite. lilla thea var där och hälsade på och jag kom på mig själv med att le och skratta rakt ut bara för att ungen är så himla fin. så klok och söt! fruktansvärt söt. kan typ titta på henne och le stort. måste lägga upp en lite bild på henne senare i inlägget. åh vilken myskänsla jag fick nu!

annars har jag väl inte så mycket roligt att berätta, förutom att ja var med emma i kväll och det var som vanligt trevligt. vi åt middag tillsammans hos emma och såg på roliga klipp på youtube, bland annat det nedan. skrattade så högt att emma var tvungen att avlägsna sig från rummet för att hon inte skulle bli störd i sitt telefonsamtal.. älskade björn gustavsson. mums!

köpte också ett par chinos idag. värsta kapet, 75 kr! de satt väl inte hundraprocentigt (provade dem inte..) men jag vägrar lämna tillbaka ett sånt K-A-P. med ett bälte och en liiite längre tröja kommer de där gå toppen!

en bild på mig och johanna när vi hade bakat goda GI-kladdkakemuffins
en liten bild på linda (den finfina konfirmanden) och min syster (det är min kjol)
en fruktansvärt söt kusinbild
och
en två otroligt bra killar

godkväll!








lägger in youtube klippet när det fungerar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0