sunshine

ja, jag somnade idag när jag kom hem. stressade hem på cykeln för att kunna ligga och pressa så länge som möjligt i solen på min baksida. så vad gör jag då? jo jag pratar i telefon och somnar sedan i min säng. inomhus. och sover i dryga timman. fruktansvärt! jag blev så sur på mig själv att när jag väl gick ut var de inge kul längre.. som tur är har jag kommit över de där nu och åt just middag på en filt i trädgården. det var rätt bra. förutom att axo sniffade på min tallrik typ stup i ett - ganska drygt faktiskt. jag hoppas att de blir fint väder i morgon, för då är jag nämligen LEDIG. wonderful. så länge de inte regnar bara!

måste bara säga att den som vill gå ner i vikt, kör GI. jag vet inte riktigt hur länge jag har hållit på nu men jag är 2,5 kg från min målvikt. känns underbart verkligen, det syns faktiskt också när man väl kikar på sig själv. det finns ett litet minus bara, det är att man kan gå ner kilon på ställen på kroppen som man kanske inte riktigt vill gå ner.. nu kan man ju faktiskt inte välja var man ska gå ner kilon så de är bara o se glad ut. jaja. prova GI helt enkelt! kommer fortsätta med de här mer eller mindre hela livet tror jag, har aldrig känt mig så pigg och så full av energi som jag gör nu :)

i kväll ska jag till evelina och vi ska ta en promenad. känns som om de kan vara nödvändigt faktiskt! det är kul att ta upp kontakten med personer igen och inse att man fortfarande vet var man har varandra. det är så det ska vara!

godkväll

Kommentarer
Postat av: Helena

Du skulle ha gjort före efter och under bilder :) Så hade vi andra kunnat följa förändringen! Men har du ätit mkt bönor och linser och sånt? Jag tycker de är så snuskigt! Fast det är kanske inte en del i dieten...är inte så insatt! Men kul att det finns nått som fungerar :D Och hur fort tog du dom första 2 kg? (jag måste kanske gå ner inför en tävling i oktober)

2008-07-30 @ 20:42:15
URL: http://gibbler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0